en plats på jorden

Det är fuktigt som bara den för att vara här uppe i Norr. Träningen igår var grymt tung med mycket träningsverk i benen sedan lördagen, men mycket skön.

Ensam med Kompis idag här hemma så jag började morgonen med att sova länge för att vara mig. Tror jag sov i 11 timmar. Sedan gick vi på långpromenad på två timmar till Hägnan och tillbaka. Gick runt där ca en timme och 20 minuter och Kompis hälasde på djuren. Om ett tag ska jag ta och äta lunchmiddag innan jag ska på Core på Inpuls och sedan blir det fotboll på Bya. Fram tills dess ska jag ta det lite lugnt och titta på OS i fälttävlan: uthållighetsprov.

Imorn ska jag och Tilda och äta lunch med Izza och gissa, jag får åka till Hägnan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0