borta är inte alltid sämre

Nu har jag kommit hem efter nästan två veckor på vift och imorn drar jag iväg igen. Mitt hjärtas ställa skall besökas som nu har fått en kompis tätt bakom sig. Jag har visserligen alltid kännt tycke för Göteborg, enda sedan jag sprang Göteborgsvarvet 2006, men efter att ha besökt denna underbara stad mellan en och fyra gånger varje år sedan dess måste jag erkänna att jag älskar denna goa' stad! Någon gång ska jag uppfylla den enda framtidsdröm jag någonsinn haft och skaffa en sommarstuga vid Göteborgs västkust.

Några enstaka bilder från dagarna med min fina.


Sushi på Nordstan efter ett x antal minuter sökande efter ett lunchställe


Man kan ju ha det sämre



Frukost i solskenet. Skummad mjölk och Lenas pannkakor som nu tillagades av oss.



Allt är ju vackrare i verkligheten och denna växt tog, enligt mig, många priser kan jag säga



Mot skärgården!




Sötflickan satt på stenarna och småskarattade för sig själv




Delice var riktigt haj på att köra




Somliga vinner mer priser än andra



Typ enda bilden på oss från denna gång och då ska jag nödvändigtvis dra upp linnet


Imorn bär det i alla fall av till Kuoksu och när jag ändå är igång så lägger jag upp bilder från midsommar



Vår midsommarbrasa med allt sly vi dragit bort ur jorden



Fina midnattssolen fångades inte fina på bilden men den var då vacker kan jag tala om!



Och en bild från Palme strand (Palm Beach) i Fredrikshamn


Jag borde alltid vara såhär flitig på att ladda upp bilder...
Nu ska jag i alla fall ut med bilen och köra. Jag är dock inte lika skillad som Delice och förhoppningsvis går den inte sönder denhär gången heller.

Kommentarer
Izza

När kommer du hem igen Sofia :)? <3

2012-07-20 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0