skratt i sopsäck

Halojjsan!
Nu hade jag faktiskt tänkt gå och lägga mig och vara duktig efter jag har pluggat lite spanska. Tänkte först vara ännu duktigare och blogga lite. Kan först berätta om gårdagen som var 9 roliga timmar i Måttsund. SKrattade så nyckelbenen värkte och förklarade ord frammåt midnatt. Vi åkte på lilla jordkullen och fick några konstiga blicka mot oss där vi gick i fina sopsäckar. Åt tacos, spelade spel och hade sadan bara väldigt roligt! Fick en underbart sör uggla av mina fina vänner också!

Idag var det orkester och det gick bättre och snabbare än väntat. Var dock inte med alla 5 timmarna för jag åkte på träningen i hopp om att hiinnna vara med på fysen. Som tur var hade vi den sist på träningen så jag hann. Träningen gick även bättre än väntat då jag faktiskt lyckades hålla i bollen ibland och snurra bort mig i nå vändninger - eller just det Liv, jag hade ju full koll!

Mumsig lax till middag




Privatlektioner på skäret - mamma och pappa
handskar med värmeslingor - mamma och pappa
Bok + 100 :- -Åke, Eva, Olof
Lyckoboken + 100:- -Farmor
Träningslinne - mamma och pappa
Pengar till ett Inpulskort - mamma och pappa
Presentkort Hööks - Karin, Uffe, Eitill
Berlock till mitt Björghalsband - mormor

Och dessutom ett presentkort på Monki av mamma och pappa (har köpt en tjock stickad tröja för 100:- och en kjol för 60:- redan)



Blocket, lådan, tepåsarna, koppen, anktesilen av Hanna, Lina och Izza
Fågelhalsbandet och örhängerna av Tilda



Oj vad sne han blev...<3

Kommentarer
Emma

Åh vad fina saker du fått, saknar dig fia<3

2012-01-29 @ 20:55:55
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0