man faller lätt tillbaka

Halojjsan!
Nyss var jag så duktig att blogg men nu är det likadant igen. Inte kommer det bli bättre av att skolan börjar men då får jag i alla fall använda mitt fina block som jag köpte idag (a) Har inte shoppat så mycket någon gång som jag har gjort under detta lov, haha. Asså typ 2 kjolar, 4 skärp (nödvändigt och billigt, 60:- för alla!!), ett ugglehalsband, fotbollsshorts, träningslinne, handskar, 2 långärmade tröjor, en kortärmad tröja...ja, allt jag kommer på nu men det kanske är mer hehe...

Nu har jag tittat på resor till Emma och det finns en perfekt från 27:e april-1:a maj <3 Hoppas bara man är ledig på valborgsmessoafton så blir allt kanoners! Ska till min sköna böna nu och spendera ännu en natt med min älskling. Hade en kanoners kväll igår med fint folk och en även i fredags. Tack alla underbara vänner för att ni finns!<3

Har varit hos Emmas mormor och morfar idag och ätit palt, mums! Nu ska jag som sagt pallra mig över dit, eller snarare igenom den meterhöga snön dit. Hoppas jag kommer fram för min kropp är helt slut efter denna vecka på Inpuls, Arcus med fotbollen, cyklingen till hästen och cupen igår. Imorn blir det ännu en dag vila. Känner mig stolt att jag tar det initiativet!

Ha det underbart<3


lycka är att vara med dig <3
nu ska vi bannemig klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0