sportlov!

Halojjsan!

Nu är det alltså sportlov, eller ja, på måndag egentligen men det börjar ju som nu.
Har hunnit göra bort det mesta i skolan som man för tillfället vet om - nakdelen är ju att det kommer en massa saker så fort vi kommer tillbaka som vi ännu inte vet om, men det man inte vet gör ju ingen skada. Naturkunskapsprovet har vi inte fått tillbaks ännu men det kändes bra liksom historiaprovet som vi gjorde igår. Fast och andra sidan så är det ju då det brukar gå dåligt... Fast det kanske inte alltid stämmer, spanskaprovet blev jag nöjd med som vi fick tillbaks igår och det kändes även bra när jag skrev det. Engelskan däremot har jag insett att jag troligtvis absolut aldrig kommer få mer än ett C. Haha jag suger verkligen på engelska!

Jaja, skolan är slut nu - i alla fall för ett tag - så det ska väl bli skönt antar jag.
Har gjort en lista över saker jag kan göra om jag blir rastlös under lovet haha.

Nä, nu kom pappa i så nu ska jag till TV'n och se Jag Claudius, faktiskt riktigt bra. Och det blev ju inte sämre av att se lite innan historieprovet som innehöll en hel del om Romariket.
Gott lov, eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0