mys på isen

Hejhej!
Sitter  nu här i min ensamhet (+ vovven) och väntar på min memma. Har varit ute på isen idag med henne, Glory och Kompis vilket var väldigt härligt. Gick lite med Kompis innan så vi var ute i nästan två timmar. Kompis är en aning trött nu när jag har tränat hans tålamod i sällskap av Emma och Glory. Emma har varit och lämnat Glory hos hennes morster så snart kommer hon väl hit.

Slänger in lite bilder från idag när jag var hos min fina Bonita och jobbade stenhårt i djupsnön. Hon ska vara i god form så hon orkar koncentreera sig under dressyrpassen.


Bonita är en svettig hezt med sadeln på sne



Bonita är en isig hezt



Bonita är min söta lilla hästisbästis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0