Tjugonde december, jag har redan fått två julklappar

Dagen började inte speciellt bra då mamma körde fast bilen vilket ledde till att jag var tvungen att springa som en dåre till bussen som gick tio minuter sednare än vad jag brukar åka. Jag hade tänkt äta frukost i bilen, vilket inte blev av, utan alla blåbären som jag hade i en burk for ut i hela väskan! Det värsta av allt var att mitt pennfodral (det fina som jag har visat er) blev jättefläckigt (tacka galltvålen för att det tillslut gick bort).
 
Jag ska även tacka Rebecca som piggade upp dagen med sin efterlänktade 'plan'. Jag, Henny, Anna och Emma fick alla varsitt fint paket av henne. Det var inte heller vilka paket som helst utan fina, kreativa och personliga saker och det var så fint! Lilla jag fick ett sådant förkläde som jag gosade i när vi lagade kinamat hos henne också hade hon gjort en uggla som hon hade sytt på. Alltså är den för söt eller? Nu har jag både en grytlapp (av Emma förra julen) och förklädet.
(vrid skallarna, datorn ville inte samarbeta...)
 
Eftersom jag inte fikade på skolan och inte kunde ta något som blev över fick jag en tub ädelost av klassens mentor haha. Ja, det är ju också en julklapp.
 
 
Pluggade matte efter skolan och då
träffade jag världens gulleHanna
som jag saknar allt för ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0