tidsbrist

Jag vill verkligen blogga. Jag vill skriva något bra eller lägga upp fina bilder. Jag vill verkligen. Dock har jag på tok för lite tid just nu. Och här bloggar jag ändå... Lite dubbelmoral här eller vad?
 
Avslutningsmiddag och spelning med finaste orkestern. Kom hem sex och har pluggat spanska sedan dess. Prov imorn. Hoppas det går bättre än dagens engelska nationella...
 
Tog en kvarts paus i pluggandet och såg dagens avsnitt av julkalendern. Dock inte lika bra som den 1996 (bilden)
Bilden är från när vi såg den hos Rebecca. Ojdå, ska ju in med bilder därifrån också...och från igår. Ge mig tid!
 
Första riktiga fotbollsträningen imorgon - tagga!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0