"Somliga är aldrig riktigt jämnåriga med sig själva"

24 november. I Måttsund. Med Henny, Anna och Rebecca. Och såklart, en kamera!
en av alla steg-för-steg-bilder på tårtan...
 
Vi hade lite roligt med grädden
 
Ritade en fin teckning
Vi lagade lax med rotfrukter
Visst blev den fin?
Vi (jag, Henny och Anna) bastade medan Rebecca mest sprang ut och in ;)
Såg på Mysteriet på Greveholm (1996)
Vi skulle vara uppe betydligt längre än vad vi klarade...
Annabanana lockade hennys hår
Byggde en mysig koja
Pimpade Rebeccas rum
Dansade lite limbo
 
 
 
Jag försökte att bara ta några få bilder.
Efter att ha sett alla förstår jag varför
citatet (rubriken) passar så bra på oss,
men jag tycker om er ändå, hihi ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0