Olly Murs

Jag vet inte hur länge sedan det var som jag la ut musik men nu måste jag verkligen göra det särskillt på grund av den nya skivan. Man hittar ju ofta någon favorit och nästan alltid tre-fyra lite sämre som man nästan aldrig lyssnar på, men alla var ju bra! Hur gör människan?
 
Några bra av de två timmarna, arton minuterna och sjutton sekunderna musik jag har lyssnat på av honom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spelas ungefär under 70% av min hörluretid med mobilen
Säkert nu när inlägget publiceras också
för nu sitter jag på bussen påväg till skolan.
Olly i lurarna

Kommentarer
sanna

jag äääälskar olly murs!!!!!!! :D

2012-12-10 @ 12:52:41
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0