Lycklig, förvånad och förväntansfull i en rosig säng

Att jag är trött efter kvällen är kanske inte så konstigt, men det var mysigt som vanligt. Vår trerättersmiddag av mig (som jag aldrig tog kort på) bestod av;
förrätt: Grillade paprikor med fetaost
varmrätt: Quornfiléer och zucchini i en mumsig marinad, myntayoghurtsås och fullkornsbulgur.
efterrätt: fruktsallad av avokado, granatäpple och skinnfria apelsiner och blodgrapefrukter (pillar aldrig bort skinnet, skalet, hinnorna, och allt vad det nu heter, igen på åtta stora frukter på varje klyfta! aldrig!) i en marinad av pressad apelsin och honung.

Skulle nyligen kolla mina pengar på kontot och jag kan ju säga att det kändes ganska bra när jag såg, till min förvåning, att jag hade mycket pengar. Lyckan sköljde över mig hihi. Måste ju nämligen spara spara spara till min och Emmas resa. Jag hade glömt bort att det fanns något som hette studiebidrag...

När jag sedan gick in hit på bloggen såg jag att det var nästan tre gånger så många besökare än vanligt (dock inte ett antal att skryta med precis - men tack ni som läser). Förvånad? Jo! Vad kan det bero på? Några vänliga själar har i alla fall klickat in.

Imorgon blir det att umgås med fina människor för hela slanten. Förväntansfull över vad dagen kan bjuda på.
 
Nu sitter jag nu i min rosiga säng och ska strax ta upp min tjockisbok.
Förlåt mig för det tråkiga inlägget. Imorgon kommer kanske bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0