jullov i förskott

För cirka två veckor sedan tog min hjärna jullov. Det har blivit sena nätter, dålig planering och läxor gjorda sent på kvällarna. Imorgon får jag dock det efterlänktade jullovet och jag och fyra fina vänner firade lite idag med att gå på Waldorf och äta lunch för att sedan gå och se Breaking dawn part 2. Jättemysigt, skärskillt eftersom vi hade hela salongen för oss själva.

Imorgon fortsätter hela klassen med att fira jullovet i form av knytkalasfika och film. Tack och lov att man inte fikar så man slipper ta med sig något hehe.
(jag vet att ni är avundsjuka på min mobilkameras kvalité)
 
Härmed säger jag farväl till min hittills jobbigaste termin någonsinn!
(och tack Lovisa, det hjälpte jättemycket när du
sa att vårtreminen i tvåan var ännu jobbigare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0