Estoy pyntando el gran

Klaga inte på min webcamera...Om tomten tycker att jag har varit snäll så får jag förhoppningsvis en kamera av honom och då kan jag lova er bättre bilder än de från mobilen och datorn!
Som min spansk-svenska rubrik lyder så håller jag på att pynta granen, som är av den levande sorten såklart. Ingen jul utan grandoft! Den ser ut att bli helt okej även fast jag hade velat ha mer pynt i den - det kan aldrig bli för mycket! Samtidigt lyssnar jag på en gammal LP-skiva med ABBA och får, konstigt nog, en stark julkänsla. Förhoppningsvis blir det en julig jul.

De två anledningarna till att det blir en bra jul
avslöjar jag i nästa inlägg. Hah, kul ens? Nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0