Den perfekta julen

Denna jul är och kommer bli den bästa på länge! Den uppfyller nämligen två viktiga krav. Min definition (haha, var tvungen att slå upp hur det svavades) av julen bör väl också nämnas. Den, anser jag, sträcker sig över hela december, typ.
 
Åter till kraven då och varför de uppfylls.
1:a advent måste  infinna sig i december. → I år var det 2:a december. CHECK √ (vet att tecknet är 'roten ur' men det var likt en avcheckningsbock hihi)
4:e advent ska vara så nära julafton som möjligt → I år (idag) är det den 23:e december. CHECK! √
 
Sedan är det ju inte dåligt att de med arbeten får många dagar ledigt heller.
 
 
(vacker mobilbild 2:a advent...)
 Ifall jag inte bloggar på självaste dagen
(vilket jag troligen inte gör)
önskar jag er en underbart fin jul och
hoppas ni får vara med fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0