Av helt andra orsaker

På senaste tiden har jag varit så otroligt stressad över allt skolarbete som måste göras plus en blandning av prestationsångest (har ofta otroligt orimliga krav på mig). På grund av det har jag, varje gång jag har släckt lampan, kännt hur hjärtat har börjat rusa och pulsen öka. Denna kväll/natt kommer den dock göra det av helt andra orsaker. Fick nämligen ett sms av min psykologilärare och gissa vad?! Jag kan inte tro det. Verkligen verkligen inte. Jag trodde att jag hade misstolkat uppgiften helt och skrivit ett F. Det var verkligen vad jag trodde. Nu fick jag alltså detta sms "/.../ betyg: A".

En stor sten föll från mina axlar och gav sig i uttryck som ett gällt gällt skrik. Hunden stirrade konstigt på mig. Ojojoj, att man kan bli så lycklig av ett betyg. Jag tror inte jag hatar analysen nå mer. Vi är nog ganska bra vänner.
 
 
Detta gjorde mitt beslut om att köpa en ny klänning imorn ännu lättare.
Såklart att jag är värd det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0