Uppladdning

Efter de senaste veckornas träning så tar jag mitt förnuft till fånga och laddar upp dagen före match. Det blev istället hunden som fick träna då jag cyklade till stallet för att kolla till hästarna. Myste med min fina, skrubbade lite badkar, gav vatten och lite hö, myste med alla djuren - häst som hund - samtidigt och sedan bar det av hemmåt med vovvsingen. Väl hemma så cyklade jag till Kyrkbyn för att fynda på loppis vilket jag även gjorde. Det blev ett par blommiga, fina tygskor och en underbart söt uggla.
Sa jag att jag såg en uggla igår också??? Så fiiiiin♥
När mammas cykel hade burit mig enda hem åkte jag och pappa och tittade på fotboll så det var full fart från morgon tills vi kom hem igen och rökte egenfångad sik. Måste jag nämna att det smakade himelskt gott?

Jag har tyvärr handlat en hel del sedan jag fick min lön och jag tänkte för en gångs skull lägga upp lite bilder på det.




Söt blus från VILA, 75 :-
mycket finare på



Min underbara klännig från H&M, även den 75 :-



Dagens inköp, 20 :-




Likadant blommigt ämnesblock som förra terminen och den finfina fågelkalendern från Akademibokhandeln



Bekiniunderdel från Lindex, 20 :-



Dagens andra underbara inköp, endast en tjuga


Sedan har jag ju även köpt en del i Göteborg men det orkar jag verkligen inte lägga upp.
Bl a:
♦två likadana kjolar, en svart och en blå - tag 2 för 99 :-
♦två linnen, ett svart och ett vinrött. 79 :-/st
♦en svart lite stickad tröja, typ. Svårt att förklara. 75 :-

Kommer inte ihåg något mer men det var det säkert, haha. Nu - efter mina jeans är köpta - måste jag sluta köpa kläder. Innan höstlovet ska jag inte ha gjort av med mycket pengar alls. Man får väl se hur det går...
Nu, tagga match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0