trött trött trött

Vi börjar med schemat imorn.→ Inga läxor.→ Jag passar på att blogga om allt och inget.
Det finns inte så mycket att skriva om. Vet inte ens när jag skrev sist - och om vad.

Nu skriver jag medan det är paus i Robinson. Ska sedan gå och lägga mig för jag är så sjukt trött, och har varit det hela dagen. Vi vann i alla fall matchen igår men jag kunde inte spela så mycket på grund av min dummadummadumma fot. Kom hem tolv på natten och somnade sött. Lekte med ettorna på skolan till halv elva. Då var jag hungrig som en varg men kunde inte gå till lunchen eftersom jag hade bokat ett BodyPumppass på Inpuls tolv. Gick en stund på stan med Rebecca och Anna innan jag pumpade slut på mig själv. Var extremt trött och hungrig när jag kom hem så jag gick en Powerwalk med riktig power (tog 30 min istället för 40) med Kompia för att så snabbt som möjligt få vila lite och äta. Sedan bar det av till stallet för hårdkörning, först med Bonita och sedan med oss bägge två då himlen dessutom öppnade sig. Nu blir det ingen mer ridning för än jag, Izza, Splenda, Bonita och Hanna ska ha ridläger på fredag. Ojojoj vad jag länktar!

Nu blir det att kolla jackor på nätet - och Robinson.


Kommentarer
Emma

sofia, vet du vad ordet ta det lugnt är:)<3?

2012-08-23 @ 06:34:03
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0