sometimes känner jag mig riktigt kreativ




*trummvirvlar*






Almanackans baksida:
1.Scannade in bilden på framsidan
2.Tog bort siffrorna i Photoshop
3.Spegelvände bilden i Word
4.Skrev ut

Ämnesblockets fram- och baksida (den enda skillnaden är att de är spegelbilder) :
1.Tog bilden jag redan hade hållt på med och förstorade till rätt storlek på Word
2.Skrev ut halva bilden
3.Skrev ut andra halvan
4.Skar till dem så att de gick att pussla ihop
5.Markerade exakta mått på bilden från blocket
6.Klippte ut, såklart
7.Plastade in nästan hela bilden eftersom vi inte hade tillräckligt stor plast
8.Plastade in resten
9.Ritade små jack för metallringarna, kilppte ut
10.Limmade fast den inplastade bilden på blocket - vilket typ inte håller så jag får fixa något...
11.(Endast baksidan) Var tvungen att klippa upp ett litet hål till gummibandet som håller runt själva blocket


Inte helt nöjd men då har jag ju lite saker att fundera på under lektionerna...


Snabbinlägg här för nu ska jag på match mot Storfors som vi ännu inte har mött något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0