Inlägg tillägnat sommaren

Nu är sommarlovet deffenitivt över. Om mindre än tolv timmar sitter jag vid skolbänken med alla från föredetta SA1D som nu är SA2D. Lite konstigt.

Sommaren har väl varit en normal sommar. Inte jättedålig och absolut inte jättebra (som förra). Jag måste dock nämna två (nästan tre) saker som har stickt ut lite och som har varit extra bra.

Hägnan!

Förvånad?
Nä skulle inte tro det.
Det vara bara underbart!
Och den delen av sommaren kommer nog få ett alldeles eget inlägg.

Dagarna hos Delice ♥
Det var bara så härligt, som vanligt, men härligt på ett nytt sätt.
Typ.
Jag älskade dessa dagar med fina fina Delice i alla fall.

Den tredje saken har inte hänt ännu, tyvärr. Men det vet jag är en speciell sak som jag kommer minnas när det väl händer.

Ridlägret

med Izza, Splenda, Bonita och förhoppningsvis Hanna.
Kommer bli otroligt, jävla bäst!

Tack och hej sommaren 2012.
Ingen sommar jag kommer minnas speciellt, just för att den var medel. Helt och hållet.
-Förutom ovanstående punkterna ♥

Kommentarer
Izza

Kan inte annat än att hålla med dig, det kommer bli helt otroligt jävla bäst! <3

2012-08-20 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0