fina fina pennfodral


Detta hittade jag alltså i brevlådan idag. Blir man inte glad av ett sådant kuvert och en sådan lapp med handskriven text? Känns så personligt och fint.♥

Även denna dag har varit fin. Åkte till Bonita åtta och körde ett hårdpass. Hon var underbart fin och jag smälte. Cyklade med Kompis och duschade honom sedan innan jag och Izza tog bussen till Hägnan, var där och myste en kortis för att sedan ta bussen till Hööks. Där gick vi i cirka femtio minuter och bara drömde oss bort bland allt man skulle vilja köpa. Fick i alla fall med mig


Vi gick en sväng på Granngården och åkte sedan till stan för att köpa en present åt Tilda. Åkte hem ganska snart hem för att hämta träningskläder och åka buss igen till Inpuls och Core. Åkte efter det än en gång buss för att ta mig till träningen som innehöll mycket spring och som inte gick speciellt bra.

Nu är det Wallander som gäller. Imorgon stallet med bästa Izza och Splenda och sedan kväll hos bästa Tilda.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0