det börjar bli mörkt nu

Av denna lördagskväll blev det några liter vinbär efter nästan två timmar vid busken. Har rensat nästan hela på bär men tillslut blev det så mörkt att jag inte såg dem utan var tvungen att känna mig fram. Efter ett tag gick jag alltså in.

Det skulle komma ett fint bildigt inlägg men jag har inte datorn nära hårddisken och jag har ingen lust att sitta där just nu när jag är totalt ensam - nä just ja, förlåt böööördis och fisken.
 Som tur var fick jag nyss ett sms från Emma min fina att jag fick sova där. Slipper sova ensam även i natt. Haha och Emma är ju för underbar på kvällen! Galna människa, typ.

Som vanligt bra kvalla på mina bilder med datorns kamera.
Här är i alla fall det enda fyndet jag gjorde på loppisen - en ugglesax för 2:- av Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0