That's what friends are for

Mycket munter bloggerska här. Eller så inte.

NK-provet gick uruselt. Jag hade pluggat som en dåre, kunde allt asbra också var det muntligt prov vilket jag suger på. Det blev ju inte bättre av att jag hade pluggat lika mycket till provet i spanska som trots det var skitsvårt. Jag är så grymt less på allt! Besviken på mig själv som presterat så sjukt dåligt! Visst visst, man ska vara nöjd om man klarar det men när man känner att allt sitter så bra i skallen så blir jag så sjukt ledsen när det inte räcker. Hur ska jag då göra för att få bättre?

De enda positiva var dagens träningpå Inpuls.
Även mina fina vänner LIna och Johanna som gjorde mig på bättre humör. Tack vare dem kan jag nu gräva ner mig i ännu fler läxböcker.
Adiós amigos!

en söt lite bild på Johanna som jag hittade <3

om jag hade hittat filmen på lillLina hade jag lagt upp den me' ahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0