helsingfors!

Halojjhalojj!
Drar till Helsingfors imorn och far på fredag vidare till mariefred. Alltså - igen blogg. Inte för att det kanske kom som en överraskning att jag inte bloggar...Är hemskt dålig på det men men. Om jag sätter mig vid datorn i Mariefred så ska jag nog ta och fixa till den. Om jag hinner det vill säga när man har saker som spanskaprov, naturkunskapsprov och engelska bokredovisning efter lovet.

För övrigt är jag hos min bästa Emma som jag har sovit hos. Spenderade även kvällen med den fina + fina människor från klassen som Rebecca, Henny och Anna. Vi hade grymt skojsigt och haha Emmas skådespeleri kommer vi nog inte glömma i första taget.

Lika bra att sluta nu för det blev ändå inget vettigt. Jag bättrar mig strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0