Gotland

Nu är jag här på Gotland - och är det även imorgon när alla i Lule har skola. Har haft det fint med Emaa här enda tills nu. Emma, världens sämsta att se film med (förutom mamma). Hur lyckas människan alltid somna?? Dessutom till en skräckis. Herregud.

Vad har vi annars gjort då? Ja, shoppat lite smått på Gotlands fina gator och även på loppisar gjorda för oss. Imorn, valborg, blir det grillning någonstans på ön och innan det vet jag inte vad vi gör. Kanske far ut och springer. Känns som att jag inte har tränat på ett tag trots att jag ändå spelade fotboll måndag och onsdag, red måndag och torsdag, var på pass på gymmet tisdag och torsdag och sprang fredag- i mina nya dojjor! 

Saker som är nya för mig från Gotland är ett par prickiga strumpbyxor, ett armband, en fågelkjol och den sötaste väskan som skapats! Köpte även en ryggsäck i onsdags av mitt presentkort på Monki också hade ju Bik Bok en lämplig rea för mig att köpa konsertbyxor på.

Får se vad jag hittar på nu, anitingen väcka Emma eller fortsätta med matten...

bild jag hittade på Emmas dator <3

Kommentarer
Oliviasphotolife

Vad kul,jag ska på gotland mellan 1-5 maj. :D

2012-04-30 @ 10:05:25
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Ollibollisfishlife

SV: Jag ska väl inte göra så mkt,semstra. :)

Besöka runt om i gotland osv.



Sen ska jag fota en hel del,synd att ingen har bokat mej där däremot haha. :)

2012-04-30 @ 13:23:57
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0