rubrik

Som vanligt så är jag så påhittig när det gäller mina rubriker...

Efter en kalaskul idrott med löpning och gym så drog jag, Klara, Henny, Laura, Rebecca och Anna till Waldorf, käkade och sedan vidare till hemmakväll och Konsum innan vi tog bussen till Björx och Anna. Där såg vi film, spelade kort och hade det helhärligt!
  När kvällen var slut lyckades jag hitta från Anna, i mörkret, till busshållplatsen. Fast för att vara på den säkra sidan så sprang jag nästan hela vägen för att, ifall jag skulle gå vilse, skulle jag ha en ny chans att hitta innan bussen gick.

Jag snackade alltså om gårdagen.

Dagen då, den började med 30 min ridning i skogen följt av 55 min på banan med hjälp av Barbro vilket gick jättebra! Nalle skötte sig fint och jag fick massvis med bra råd om hur jag ska rida :)

Sedan bar det av till skogen med pappa och Kompis på lite jaktträning i ca två timmar i Skajte. Det blev ingen fågel men vi såg några.

Jag spenderade väl sisådär en timme hos Bonita efter det och bara myste med min älsklingshäst<3

Nu ska jag dona lite här innan en film som jag ska se börjar, ha det!

Kommentarer
Anonym

vill ha en update! / delice

2011-10-07 @ 10:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0