en timme ledig!

Tjohoppsan!

Hade extra mycket att göra i stallet idag och extra bråttom - trodde jag. Efter att ha rusat hem, skyndat sig till stallet och gjort allt där som skulle göras och sedan ätit så var klockan bara sex. Då fick man ju en välbehövlig vila som däremot inte fanns igår. Från 9 till 20:45 var jag på vift i skolan och i orkestersalen. Jag lyckades faktiskt ta mig till fots från skolan till Midskogsskolan, där vi repar med orkestern. Riktigt duktig!

Halvtorr och frusen, av de extremt blöta timmarna i stallet och på hästryggen, ligger jag med familjens nydator i sängen och slappar (inga läxor finns i detta hus än så länge) och väntar på att ännu en gång få mysa ute i regnet - fast nu med fotbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0