rytm

Såhär på en lördagsmorgon är ingen människa vaken. Varför är jag det då?
Jag lovar att det har med den där himla dygnsrytmen. Jag lägger mig typ samma tid varje dag (myyyyycket tidigt) och det resulterar väl förmodligen till att jag vaknar tidigt, oftast innan väckarklockan. Visst, det är asskönt men inte på en lördag.

Jaja, nog klagat. Jag har varit usel på att blogga men jag har mina anledningar. Skolan flyter på bra och jag stormtrivs i klassen. Inte gör "cc-duvan" saken sämre ahahah. Jag dör

Jag har varit med om skolfoto, som jag inte vill se, fotbollsavslutning med käk, lekar och prisutdelningar, där jag vann delat träningspris med Moa, kalaskul kväll med några tjejer från klassen, en som vanligt mysig helg hos farfar, jakt med pappa...(som tur var ingen bördis skjuten), fina dagar i stallet både med Nalle och min gosehäst Bonita och slutligen en, som vanligt, fin kväll hos Izza med tre (Izza, Feffe oc Johanna) av finflickorna.

Tänkte lägga upp bilder men våran nya dator verkar inte ha bluetooth och USB-sladden till min tillfälliga mobil är någonstans och jag vet inte var någonstans är.

Idag bär det av till Pite för att se fotboll, Piteå - Linköping och sedan blire paltzerian! Nu ska jag kludda ner mitt skolarbete från pappper till dator. Har tid att göra det i skolan men datorerna är alltid upptagna. Funderar på en mini-pc som jag kan ha med till skolan för det hade varit lite behändigt. Skulle få något om jag var utan godis, chips, läsk, fika, glass, saft, popcorn osv i ett år. Nu har det gått mer än två år jag har ännu inte fått någon belöning... Kanske blir det en sådan liten dator som det och enda julklapp. Man får väl hoppas


Kommentarer
Hanna

Svar: Du måste se filmen ;D<3

2011-10-15 @ 16:13:09
URL: http://hannasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0