dags att fynda!

Hejhej, var det ett år sen?
Nä, men min Emma är här, jag har skola, jag har stallet och jag har mitt Inpulskort. Min blogg priorietas undefär som spanskan eller religionen... SA1D-folk, det säger allt.

Igår åkte jag hemifrån halv 8, var i skolan, åt lunch med Emma, var i skolan, gick på stan med Emma, tränade på INpuls med E, gick på stan m. E och kom hem drygt 8 med tre par uggleörhängen för 47 kr tsm!

Imorn ska vi fynda mer när vi ska till Arcusmarknaden. Så gött!

Jag bara skriver och skriver men jag vill inte lämna min nya piniPC för den är emellan mig och TV:n som just nu visar hur man lagar marsvin - jag vill inte se!
Men nu såg jag nyss att de släppte iväg ett marsvin så att det slapp bli...uppätet...
Nä nu ska jag sova. Hoppas jag bara inte drömmer mardrömmar...

sofia innan programmet med marsvin kom upp...


efter...



dessutom ser jag ut som en upphetsad häst på skolfotot...

Kommentarer
Amanda Jonsson

Svar: hihi nejdu sofia jag älskar min fågelkofta med hela mitt hjärta!! <3

2011-10-30 @ 18:17:50
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0