bilder

Nu var det så hilmla länge sedan jag hade lite bilder här på bloggen pga den nya datorn, men nu är min hårddisk ikopplad så här kommer lite bilder - allt mellan himmel och jord!
Tyvärr är jag ensam här i huset och de andra har tagit med sig kameran så det blir inga nya bilder förutom från den tillfälliga mobilen (där kameran inte har högsta kvalite...)

Rebecca
Mulvad? xD


såhär äter Laura palt...


Jo verkligen "/Bilblo"
Den skyldige till vänster, även kallad Clara


Hos Anna för någon helg sedan. Mitt finfina plommon xD


Visst är bilen otroligt vacker??
Haha,
1, Dålig kvalla
2, FIck inte med helheten av själva motivet
3, vi är lika fula bägge två

Idag ska dessa två hemska varelser träffas och ska även träffa Izza och Splenda. Vi länktar!<3


Jag och Kompis har varit och lekt i snön vid Sundis några gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0