blogg för hela veckan!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen - som vanligt.
Fast det är ett bevis på att jag använder min tid bra och det trivs jag med. Jag gillar inte att inte göra någonting och bara vara, men nu när jag för första gången den här veckan är ledig från alla måsten känns det ganska skönt faktiskt.

Jag fick nyss ihop mitt anförande till svenska nationella muntliga som jag har grubblat på sedan i onsdags (då vi fick reda på det) och som kommer bli världens fånigaste! Haha det kommer sluta med att hela tredjedelen av klassen kommer se ut som s-gubbar (:S).

Jag har inte gjort mycket i veckan annat än att plugga så nu vill jag klaga av mig lite.
Onödigt att skriva - onödigt att läsa. Men så nyttigt att få ur sig för nu har jag HELG!!!

Min vecka med såååå lite fri tid,

Måndag- Träna styrka på Inpuls efter skolan, hem till middagen, jävligt effektivt religionsplugg efter det-tills jag la mig

Tisdag- Skola till 5 (Roger var tisdagssnäll, hade medkänsla och lät oss sluta kvart i), sprang på Inpuls, åt rester på pappas jobb och fiol från 7 till halv nio. Religionsplugg när man kom hem.
En liten parantes var att vi fick tillbaks matteprovet och jag länktar tills vi får göra ett nytt där man kan göra lite bättre ifrån sig hehe... Många konstiga fel = missnöjd. B=Nöjd!


Onsdag-Stallet Nalle efter skolan, inge religionsplugg eftersom provet gjordes på morgonen, matteplugg, svenskasomfan, spanska filmrecension på en konstig film (där man ska skriva slutet!)

Torsdag-Träna styrka på Inpuls, hem till middagen, svenska. spnska samhälls

Fredag-Stallet med Nalle efter skolan och red lektion för Barbro (y), samhälls och svenska. Även Idol fick slinka med där emellan!

Lördag- Uppe med tuppen för att fara och stifta bekantskap med hundutställningar i älvsbyn, träna styrka på Inpuls efter vi kom hem, svenska. Mellan svenskan fick jag in en mysig stund med familjespel<3 Fortsatt svenska tills ögonen stängdes

Söndag-Storstädning och mellan det var jag drygt tre timmar hos min Bonita <3 MER svenska och sedan kom Morre hit och åt <3 Förtsatt svenska och nu trat jag att jag har fått ihop det!


här kommer ett uppiggande klipp, hehe...
Eller, såhär går det när man rör ihop ett gäng valpiga trädskällare på en hundutställning i Älvsbyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0