som en strömmande älv

Sommaren bara rinner iväg och här händer grejer!

Hann aldrig skriva att jag skulle till Gothia, men det är i alla fall anledningen till att det inte har blivit något på länge. Kom hem i söndags och då red jag Bonita, som kommit hem från Boden, för första gången på typ 3 veckor. Igår startade sommarjobbet och det är väl sådär lagomt kul. Roligt att man i alla fall får röra på sig och vara ute. Efter avslutat arbetspass igår så for jag och fröknarna Öhman till stallet och vi red allesammans! Emma travade och var jätteduktig och det var även Lena som var skitmodig :D Coolmamma du har måste jag bara säga Emma ;]
  Efter jag hade ridit lite på böjt spår så cyklade vi hem och kvällen spenderades hela famljerna tillsammans med middag hos oss och picturenary (stavning???). Helgött!!

Gothia då?
Jo, det var helt klart roliare än vad jag hade förväntat mig. Roliast av allt; jag fick spela! Är jättenöjd med speltiden jag fick och det gick helt ok för mig faktiskt. Inte för att jag gjorde nåot speciellt men...

Har tagit massvis med bilder men de flesta kommer nog ut på facebook. Det tar så himla lån tid för våra segdaroter att ladda upp bilder. En bild kommer här och det kanske kommer fler,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0