förresten...

Var även på stan (tredje gången denhär veckan) med Hanna  men jag hejdade mig (som de andra gångerna under veckan utom första) att köpa någonting. Vi hade det helmysigt och sedan var det träning på kvällen. Dagen possition blev mittback... Tur att jag fick klart för mig att om jag spelar i Gothia så blir det iaf inte det * puh!*

Jag har väl inte så mycket att skriva egentligen eftersom ni ser - i mitt tidigare inlägg - att jag är en aning upprörd -.-

Det blir ju inte bättre av att jag saknar min Bonita :(

Kommentarer
Hanna

Kul att du följde me på stan :D<3 tycker fortfarande att du borde ha köpt leggingsen ;P

2011-07-14 @ 13:02:34
URL: http://hannasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0