kabOooom

Okej, här är några av mina fyrverkeribilder från nyår. Såklart är de ingenting i jämförelse med fotona som de som är bra på att fotografera och har systemkameror får men jag blev ändå nöjd ;)




Nu ska Sofia tjilla lite palt och snart käka palt! Haha Emma sug på den du!
Det är nämligen så att jag älskar palt så Emma måste självklart var dum och påminna mig om att hon ska och äta palt hos hennes mormor och morfar med Hedda - som förövrigt verkar vara en riktigt härlig filur.
-med hår som jag ska stjäla! hoppas Emma inte läser och visar...
Om man delar receptet några gånger så får man två fina paltar (a) De är snart klara och tills dess ska jag nog läsa lite bloggar ;)
beso<3

Kommentarer
Anonym

dom var visst fina ju! :) vet många som har systemkameror som inte alls kan ta såna där bilder! :)

2011-01-03 @ 14:20:55
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0