filmkväll, right?

Tjoosandoosan!
Direkt efter träningen som var supernice - älskar träningarna på hemäng ;o - så hoppade jag snabbt i duschen, käkade och sedan skulle jag ju till min Emma. Var ju väldigt lyckat hehe. Det bestämdes att det skulle bli senare hos henne men jag fick lov att komma tidigare - vad jag förstod. Det blev på något sätt ett konstigt missförstånd så Emma var inte hemma när jag kom vilket kändes väldigt mysko... Tillslut så blev det i alla fall filmkväll hos Emma tillsammans med Hedda, Hanna och Lina. Eller filmkväll och filmkväll, vi spelade pictonary och skrattade haha. När Lina och Hanna åkte vid 12 så såg vi på tv men det blev inget vi fastnade för så det blev en filmkväll utan film, men å så rolig den var!

Efter frullen hos Emma drog jag mig till stallet och red lilla hezten som var lite busig (a) Ikväll ska Emmasötisen bjuda mig och Hedda på bio. Gull<3
  Nu ska jag gå och dö,
beso<3

a long, long time ago...<3



lillmackan <3:*

Kommentarer
Emma

shit vad små vi var(a)

2011-01-17 @ 12:21:44
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0