changed plans

Tjoosandoosan!

Nu sitter man här äcklig, trött och hungrig.
Igår var det träning som var super såklart! Tjillade lite tavelram tills efter middagen då jag styrde mina steg till Bästisvännen. Vi mös gärnet, såg på filmer på alla deras kanaler på biggatv'n och sov. Såg Broken hill och Uninvited och bägge var jätte bra! Gick väl till Emmas rum sådär vid 12 och snackade. Jag sa flera gånger att jag nog borde pallra mig hem eftersom att Emma skulle upp tidigt och hämta Hedda (sambon sin) men det blidde aldrig av för hips vips efter ca två timmar så sov vi som små lamm kors och tvärs i sängen.
  For och hämtade Hedda vid tåget typ halv 9. Hade tänkt fara till Bonita idag men eftersom jag är något trött nu och det snöar (SVÅRT att cykla på gropiga  Nordanträskvägen 2 km) så ska jag, trots att jag egentligen in borde, ändra mitt beslut. Jag stannar hemma och bara kopplar av och taggar för träningen ikväll som jag inte har någon aning om hur jag skulle orka om jag hade ridit och cyklat 1 mil. Nu låter jag väldigt lat men jag har börjat fatta att det snart är skola och allt börjar mer än vanligt så nu ska jag ta vara på sista tiden av jullovet.
  Förutom masvis med Nationella prov så är det ju 3 dagar i stallet, 4 dagar med bollen och 1 dag med fiolen där vi nu ska börja repa från 19-21:20 med LOF ;o
  Appropå det så måste jag börja träna på andra och tredje satsen av Mozarts Salzburg-symfoni...
beso <3

det finns alltid ett hopp av ljus, även i de mörkaste vrårna

-du är mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0