London - here I come!

Åh herregud...
Nu var det år sedan sist men jag hinner verkligen inte med. Allt händer hela tiden, efter varandra...
Det har inte hänt så mycket, men ändå väldigt mycket. Allt som vanligt helt enkelt. Träningar, Bonita, fiol, läxor, kompisar. Fast imorn händer det big things!

Alltid, sedan jag var sju-åtta år så har jag velat åka till London. Imorn bär det av! Tragiskt nog så kommer min Emma ikväll så jag hinner bara vara med henne en kort stund, men bättre än inget<3 Vi åker vid 11 imorn från Kallax och kommer hem nästa lördag på kvällen så vi ses/hörs/skrivs då,
beso <3

jag ser lite ut som jag gör men hästen idag var hur duktig som helst! <3
(dock är bilden tagen från när moster Karin var här och bl a hälsade på oss i stallet)


Kommentarer
Anonym

ser icke ut som du!

2011-02-27 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0