koma

min blogg har under en lång tid legat i koma men den har sina få, men ljusa, stunder som man får ta vara på.

Jag bloggar när jag har tid helt enkelt.
I vecka har det varit mycket fiol för att kunna lyckas idag då vi har konsert. Ska bli riktigt roligt och se om all denna övning har gett resultat!

Annars då, jo två svenska NP i veckan + början av det muntliga, som jag såklart fick börja med... -.-
Har även spelat Pontusligan i futsal där jag stod i mål två matcher Det gick väl hyfsat för mig med tanke på allt men lite mörbultad kände man sig efteråt. Ett 15 cm långt blåmärke på höften, halvlösa tänder, öm näsa, lite mer blåslagen, en tröja och en trött skalle var vad jag fick med mig eftet den kvällen.

Nu ska jag börja åka mot stan snart för generalrepetition med orkestern! <3
beso<3

Föresten har jag insett att jag kommer få 'ej uppnått mål' på min uppsatts, kul.


Kommentarer
Anonym

älskar dej. glad alla hjärtansäckligdag <3

2011-02-14 @ 14:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0