onödig fakta



*Vissa tror att jag är vegitarian bara för att jag inte äter godis :s (fast jag har inget emot vegetariskt)


*Jag har inte ätit godis, chips, fika, glass eller druckit läsk på (snart) 28 månader och inte ätit popcorn, kex eller druckit saft på (snart) 23 månader.


*Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att klättra i träd


*Jag är fullkomligt galen i ugglor och alla andra fåglar också! Vad det än är - sätt dit en fågel så kommer jag älska det!


*Jag älskar havregryn i alla dess samanhang, gröt,fil,mjölk,pannkakor...


*Jag är lite småförtjust i att pyssla


*Jag gillar att ge personliga presenter-ibland lite smått konstiga...


ugglor, lockigt hår - jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0