nu är det dags!

Bäst att ta sig i kragen och göra något åt bloggen innan den förfaller...
Jag har hur som helst kommit fram till att det inte kommer bli något speciellt med jullov. Vad ska man göra? Man kan ju inte vara i stallet eller träna hela dagarna, inte ens varje dag. Kom hem vid två idag och inte kunde jag åka och träna för jag körde styrka igår och ikväll har vi träning och inte kunde jag fara till stallet eftersom jag inte ska det idag... Bonita då, jo visst men det känns inte så lockande att cykla nu i mörkret och kylan. För övrigt saknar jag min lilla vän så otroligt och jag börjar ångra mig <'3 Eller det har jag gjort nu ett tag och jag vill verkligen  ha tillbaka henne...

Nä, jag skulle ju blogga, inte skriva en massa skit. Fast vad jag ska skriva vet jag inte. Jag är sjukt taggad på träning ikväll, hunden - som man nyss varit ute med en timme - har typ löss, vi kommer bara vara fyra stycken tillsammans på julafton igen och typ (mellanstadiet eller ej) men jag har märkt att jag fortfarande älskar att pyssla!

Ja, livet är väl normalt i allmänhet.
Har fått veta betygen i 2 av tre avklarade kurser och jag är supernöjd! Fick även tillbaks arbetet om samhällsproblemet och hoppas att resultatet påverkar betygen.
Bjussar på kassa bilder på min gröna sköna rytkbox som har blivit ännu skönare!

väldigt kassa bilder tagna med datorn... Men ni måste förså att det inte var lätt att stå där och fibbla med den för att få in boxen i bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0