vi drar till Fjällen

...fest hela kvällen
ute och glider med snowb....
Nä fan om det blir snö!

Sista lunchen på sista dagen av jobbet och sedan bär det av till fjällen med familjen. Ska bli grymt skoj och man får väl bara hoppas på bra väder Skulle inte vara så speciellt kul att sova i samma tält som en blöt hund...
Kommer hem på söndag och då är det träning igen. Täning på spåret igår fast nog var vi få som sprang där i ösregnet. 9 st av typ 40...
  Bonita är ju hemma nu men jag kunde inte rida henne igår efter träningen för jag kunde inte ta in henne då det bara var hon och en annan häst ute i hagarna. Den ville ju inte vara ensam :/

Nu ska jag fortsätta äta min fil med havregryn och sedan bär det av till "rabatterna" (vildvuxna skogar).

Ha det lika bra som jag kommer ha i helgen!

Från Abisko med niorna i höstas :)

Saknar min Hanni <3


Snart tillbaks till denna arbetskolega ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0