ett år igår ♥

Hallojsan!

V 2 av jobbet avklarat! Igår var vi ju i Klöverträsk haha och jobbade över vilket var väldigt skönt eftersom vislutade tidigare idag. Åkte till träningen direkt vi hade slutat igår, kom hem, åt och åkte sedan till stallet för att hoppa med Bonita. Efter maten gjorde jag och pappa två simpla hinderstöd för att jag skulle kunna hoppa på våran lilla bana och det gick helt ok. Hon är ju inte duktig men hon verkar gilla det!

Idag nbär vi slutade tidiare så skulle jag ju till stallet men hästen var kvar i Boden eftersom det aldrig tycks lyckad med betäckningen. agomt förbannad städade jag ut vattenkaret, ryktlådan + alla borstar, cyklade tillbaks, stäadae fåglarnas bur + mitt rum, torkade lite grann och sedan duschade. Intressant dag eller?

I helgen hade jag ju tänkt hårdträna (inkl idag) en då blir planerna ändrade såklart. Imorn bär det troligtvis av till stan med mammsen.

Blä för Bonita!

vi hoppade alltså igår på våran ettårsdag♥
alltså inte första gången vi sågs, men red ;)

Kommentarer
Izza :)

Ni är så söta tsm <3 när kommer hon tbx :)?

2011-08-11 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0