onsdagen den tredje augusti tjugohundraelva

Hallojsan!

Känner mig lite skyldig att skriva nu när jag har några minuter över eftersom det var...ett tag sedan.
Vet inte ens när det var sist men har i alla fall hunnit vara i Ume och spelat cup som gick sådär. Fast det gör väl inte så mycket för det var roligt och jag är nöjd med mycket speltid. Har även börjat sommarjobbet och nu är mer än halva tiden avklarad.
  Det har hänt en del men ja, vad som händer här i lilla byn på min lilla gata är väl anska ointressant.

Drar istället till med något superintressant - eller inte - vi ska till Klöverträsk och jobba imorn! Wihooo... Men vi får sluta tidigare på fredag eftersom vi kommer jobba över, och det är ju inte helt fel eftersom man hinner vara längre hos pollen<3

Fast egentligen har jag inget som helst vettigt att skriva så detta var väl bara onödigt, men jag lever då i alla fall.
Dessutom, match ikväll med damlaget mot Assi, tagga!


vi är inte bra men vi trivs tillsammans...<3

en bild från då Emma och Lena var med mig i stallet :) <3 Har fler bilder som jag/emma har tagit men de kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0