bloggvarehär!

en häst,
en fin sådan <3



Tänkte bara slänga in ett inlägg så det inte kan tros att jag blev inlagd, eller nått, på något sätt efter första dagen på Gymnasiet. Det verkar vara helt bra i SA1D och nu vet jag inte riktigt om jag vill byta till estet...

Imorn bär det i alla fall av till farfar - kommer fortsätta skriva och säga så - och där blir jag tills på söndag. Dam-matchen mot Malmberget blir inte av vilket är helt och hållet ok för ig för då kanske jag har en chans att bli uttagen.

Jaja, nu ska jag snart på träning och vi får väl hoppas att det går bättre än på matchen igår. Mardrömsmatch för min del. Har nog aldrig bytt så mycket under en elvamannamatch. Konstig hela uppvärmingen och inte blev det bättre av att domaren blåste i pipan, då kom illamåendet också. Riktigt piss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0