PoSKLåV

Jag funderar på att avliva min blogg men den kan väl få vara kvar ett tag till, tror jag.
kanske

Påsklovet börjar ta slut nu vilket känns lagomt surt för i skolan blir det stenhårt plugg sen. Gött! Eller inte... Tur att man gjort bort lite - en hel del -under lovet.
Har väl inte gjort nå speciellt under lovet men lite har man väl hunnit med.

Måndag: Stallet, Träning, Emma... tror jag.
Tisdag: Emma, träning, kanske?
Onsdag: Lunch hos Lina, stallet, LF.
Torsdag: Stallet, Emma. ??? Herregud vilket minne alltså
Fredag: Springa, fysa, stallet. Allt annat än en lång och lugn dag.
Lördag: En lugn påskdag med jobb i trädgården och lite yoga för löpare.
Söndag: Hittlis, inte mycket men det blir att plåga löpning inför varvet (SNART!! :O ) och middag hos Öhmanfamiljen ikväll! Natten spenderas i ett tält med bästeEmma<3

Nä, nu ska jag inte förstöra mitt lov med datorn,
beso<3


åh, London...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0