I love blogg.se

rubriken, bara för att inläggen sparas när datorn hackar och man måste stänga ner allt

Tjoosandoosan!


Nu har man lite tid för att blogga.
-Äntilgen

Nä men det är ju lite stressigt och vi har ännu inte fått nå läxor...
måndag fick vi sluta tidigare så det var ju tur för jag cyklade till Bonita, åt och sedan träning.
tisdag slutade vi typ tre ist för halv 4 så det blev lite lugnare där men åt typ middag fyra för att sedan åka till bibblo och direkt träning sen.
Onsdag var ju hyfsat lugn om man bortser från att jag gjorde nått hela dagen. Direkt efter skolan till Bonita, jätte sen middag och sedan sängen eftersom att vi hade skolfoto idag och då vill man ju inte gärna ha två 'blåtiror' under ögonen. Hade däremot kvar mitt blåmärke på näsan som inte är fint och som inte går att täcka över >.<
Nu har man som sagt lite tid över innan träningen ikväll men då är man heltplötsligt rastlös. Jaja, blir väl lite plinkande på fiolen. Första lektionen idag, askalas! Bytte strängarna så förhoppningsvis blir det lite bättre klang än tidigare :)
beso<3

guld värd<3


Kommentarer
Emmis

Jag älskar dig<3

2010-09-03 @ 19:20:03
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Din syster<3

Gud vad jag saknar dig gumman:(<3Snälla kom hit jag klarar mig inte utan dig!Du och Bonita är så otroligt gulliga tillsammans<3 Jag blir så glad när det går bra för dig och när du är lycklig, för då är jag det också<3

2010-09-20 @ 20:59:14
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0