nu för sista gången

Tjoosandooosan!

En förmiddag i stallet tillsammans med den underbara hästen. Började med ryktning i hagen och höstsolen. Mysigt! Red på banan vid Izza ett tag och jobbade med traven och lite annat.
-Nu börjar vårt nya liv gumman!
Sedan red jag och Izza ut en snabbis och efter det stressade jag som fan för jag trodde inte jag skulle hinna hem i tid. Mamma hade sagt fel, att den sista bussen gick kvart i fyra, och vi har ju ingen bli nu när pappa är på jakt så det var sista chansen för oss att ta oss in till stan. Fast såklart så gick ju fler bussar (men jag hann faktiskt hem innan) så jag hann som tur var duscha efter mitt panikcyklande hem.
  Krabba till middag hos mormor - en tradition - mums! Så blev det även att sova där.

Nu håller vi på med att koka fullkornspaltar som sedan ska ätas till lunch/middag. Aj lav palt!
17:00 blåser den sista A-lagsmatchen för 2010 igång och då står Sunderby Sk där - laddade som attans - mot FC Norrsken!
beso <3

somliga saker minns man för resten av livet <3

Kommentarer
Johanna

Glömmer aldrig (L)

2010-09-12 @ 17:07:26
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/
Emmis

Ja det måste du<3Älskade saknade sofia<3

2010-09-13 @ 21:07:26
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0