never again

Tjoosandooosan!

Nu är det slut på denna dag och sedan har vi komp imorn så det kan ju inte vara annat än bra. Skärskilt när dagen har varit friidottsdagen. Puh!
C kom sist som vanligt men jag känner att jag bryr mig inte. Jag gjorde allt jag kunde och sen går det ju liksom inte mer? Blev lite segt i slutet när man hade testat max antal gånger på allt för då var det bara att vänta på loppen.
DETTA ÄR NU ÖVER!
ÖVER!!
ÖVER FÖRALLTID!!! :D

Nu fattas det väl bara att lärarna fixar en till på vårterminen -.-

Aja, ikv blir det orkester <3 fast innan det ska jag ta fram läxböckerna och plugga lite. Har ju även dagen på mig imorgon också :D Är fullständigt ledig förutom att jag ska till hästen men det är bara roligt <3
beso <3


problem!
min fingrar hänger inte med.
inte hjälper det då att det dessutom är Allegro!!! x.x


Kommentarer
Din syster<3

Åh gumman vad jag saknar dig:(<3jag gråter när jag skriver detg här:(<3

2010-09-28 @ 21:38:31
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Din syster<3

Åh gumman vad jag saknar dig:(<3jag gråter när jag skriver det här:(<3

2010-09-28 @ 21:39:04
URL: http://teateremmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0