komp

I <3 KOMPDAG

Såklart så blir det ju ingen sovmorgon utan man vaknar halv 7 -.-
En cykelrush till Bonita efter frukosten och red dressyr på ängen. Tänkte ta ett (fysiskt) lungnare pass på lite mindre än en timme men efter (psykiskt) hårt jobb i 20 min så var både jag och Bonita helt färdiga i skallarna. Tränade på att få henne att gå mer samlat i skritten. Hon har väldigt fin frammåtbjudning och det är ju iochförsig bra men jag måste ju kunna få henne att gå olika, som jag vill :) Red volter nära saker som hon var lite nyfiken på och försökte få henne att koppla bort det och det gick väldigt bra! Red även skänkelvikning och en hel del öppna som förut gick sådär men nu gick det galant. Kanske inte den vackraste skänkelvikningen men en bit på vägen i alla fall.
  När vi som sagt var helt körda i skallarna - jag lovar, det tar på krafterna -  så gjorde jag några "tålamodstester" på henne - lite i trav - som söthezten klarade av. Efter det fick vi en välförtjänt tur i skogen på ca 25 min.
  Vi mötte inget konstigt idag men vetefan vad vi inte har mött eller stött på...
Bil
Tåg
Moped
Cykel
Hund
Katt
Helikopter
Jetplan
Husvagn
Grävmaskin
Traktor
Häst
och sist men - enligt Bonita - det enda läskiga,
REN!

En mycket trafiksäker häst om jag säger så!

Nu blir det att nöta lite läxor...
beso<3


finns det en gräns på hur snäll en häst kan vara?


Kommentarer
kajsa

SV: haha jo :)

2010-09-23 @ 21:08:34
URL: http://kaijssas.blogg.se/
Anonym

asså soffank, äre okej om jag också snor lite emmatid på höstislovet? du kanske kan dela med dig lite? vi kan ju va samtidigt liksom? (A) <3 PÖSS!

2010-09-28 @ 22:58:23
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0