Endast ett minne blott

Hejsanhoppsan!

Då var den hemska dagen förbi.
Den existerar snart inte.
Fast var den verkligen så hemsk?

Jag snackar förståss om skoljoggen.
Mitt helvete.

Denhär gången vet jag i alla fall inte vad som hände men efter ett tag märkte jag; vi är redan här.
Kan det varit uppvärmningen som gjorde susen eller var det mitt val att äta en bra löparlunch hemma? Hursomhelst så är jag riktigt nöjd! Bättre än gbg och bättre än förra - och tidigare -  skoljoggen även fast klantiga lilla jag missade starten.
Ska inte sitta här vid datorn nu när jag är så happyhappy men vi höres alla underbaringar! <3
Ett plus för de som kommer på konfaåterträffen att det gick bra för mig på skoljoggen för nu kommer jag vara förevigt glad känns det som,
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0