helg,

rubrikerna blir bara sämre och sämre...


Filmkvällen igår var såklart helt störtskön!
Såg en skräckis som var mer som en kriminalare eller drama, men den var bra ändå också såg vi Iron Will som även den  var bra. Det blev inga 'med fler' men jag, Hanna, Lina och Tilda hade det mysigt som det  var<3

Äntligen en dag att pusta ut mitt i all stress men nu känner jag att jag måste börja göra någon nytta. Sitter och funderar lite på min musikredovisning/berättelse men jag vet inte riktigt... Vill verkligen gö bort det på onsdag men jag vet inte riktigt om inehållet ska vara som jag har tänkt... Aja, det löser sig.
  Lite nytta har jag faktiskt gjort idag. Efter frukosten, lite senare var det genomgång av egenträningen på sundis och det kändes faktiskt bra. Tur att man har kört även på sidan av planen under den 'ikke hårda' perioden så man inte tappar allt.

Ska nu fortsätta drömma vidare om sängen, lampan och alla kuddar jag såg på IKEA förra helgen medan jag utrotar mina damråttor,
beso<3


gabriellas sång med Luleås Kulturskolas Kammarorkester <3


åh föresten, ska kila över till Emma nu! Smsade henne nyss :D
lika sant som att vi hatar varandra <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0